reklama

AIDS sa dá liečiť modlitbou, ale ...

"Takže Ježiš bol s bohom od stvorenia sveta?" "Áno." "Ale predtým, ako sa narodil Márii, ho ľudia nepoznali a neuctievali?" "No, nie..." "Takže je možné, že tam s nimi je ešte niekto o kom nevieme, ale časom ho budú ľudia uctievať?" "..." Nemohol som odolať následnému pozvaniu na stretnutie malej kreacionistickej cirkvi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (57)

"Veríš v to, že existuje Bratislava?"
???
"Prečo by som v to mal veriť? Veď v nej žijem."
"Ale napríklad teraz v Japonsku, keď si zoberieš konkrétny dom - už tam nemusí byť."
Trochu sa strácam.
"Keby som to chcel zistiť, tak sa tam môžem ísť pozrieť."

Predtým kultúrny program, ktorý mal ukázať, že síce máme slobodnú vôľu, no do neba sa dostaneme len ak sa tou slobodnou vôľou naplno rozhodneme pre Ježiša Krista.

"A čo sa stane, ak by som sa aj snažil dospieť k bohu, no zrazu ma zrazí auto a nestihnem to?"
"...musiš sa snažiť..."

1. časť programu: Video, kde sa žene v aute minie benzín uprostred lesa, a tak sa hneď uloží spať. Zobudí ju somrák, ktorý sa dobýja do auta. Zúri, lebo žena mu neotvára. Rozbije okno. Žena ho kopne do tváre. Somrák vytiahne brániacu sa ženu v krátkej sukni za nohy z auta. Cez auto sa preženie vlak. Žena plače.

2. video: Smutná pesnička o tom aký má život zmysel len s Ježišom. Obrázky utrpenia ľudí, vojny, plačúcich ľudí, roztrhaných detí. A usmievajúceho sa Ježiša.

Osobné svedectvo: Hľadal boha, no nikde ho nevedel nájsť. Až jedného dňa prišiel domov a nevedel nájsť vypínač. Uvedomil si tmu okolo seba a to, že je hriešnik. Otvoril Bibiliu a tam bol citát, že ho osloví duch svätý.

"Fyzika verí, že ..."
"Nie, fyzika neverí."
"Einstein bol Žid a veril v boha. Povedal, že 'Boh by nehral so svetom v kocky'."
"Nie, neveril v boha."
"Svojou teóriou relativity popísal ako chápal boha."
"Nie, nepopisoval ako chápal boha. Popísal, ako podľa neho fungujú niektoré zákony fyziky a experimenty mu dali za pravdu."

Malé divadielko: Morálne bezúhonný borec sa preťahuje lanom s diablom. Borec ľahko vyhráva, no diabol posiela alkohol, cigarety a mágiu. Borec lavíruje a diabol získava prevahu. Borec odolá. Diabol pošle zrkadlo. Borec lavíruje a padá k zemi. Prosí o pomoc. Príde chlap, ktorý na kolenách pozýva borca na modlitbu k Ježišovi. Borec sa modlí a poráža diabla.

Osobné svedectvo č.2.

Vtipné video bez akéhokoľvek náznaku boha.

Roková pesnička na štýl Zdravasu.

Spoločná modlitba so sklonenou hlavou.

"Keď som robil na recepcii, bola tam mamička, ktorej dcéra mala AIDS. Týždeň som sa modlil a na konci týždňa malá ešte žila. Lekári už to považovali za malý zázrak. Keď som sa modlil ďalšie dva týždne ..."
To nemôže myslieť vážne.
"... bola úplne vyliečená."
Nádych, výdych.
"Prečo sa potom nemodlíš za všetky deti, aby sa takto vyliečili?"
"Lebo je to moc, ktorú použil cezomňa boh. Keby to takto fungovalo vždy, mohol by som si myslieť, že to je moja moc a to boh nechce."

Podali sme si ruky a odišiel som.

Nemohol som si pomôcť nemyslieť na toho boha, ktorý má zjavne tajný plán komu cez ľudí pomôct a komu nie.


Martin Mojzeš

Martin Mojzeš

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celý dospelý život sa venujem rozvoju mládeže. Zoznam autorových rubrík:  AhaMalý krokHľadanieĎakujemSúkromnéAkože technikaOstatné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu