reklama

Prečo TO budem robiť aj v lete

V lete je oveľa ľahšie sa k tomu dostať. Človek má jednoducho viac možností. Už sa teším.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Baví ma to a vôbec sa za to nehanbím. Veď je prirodzené, že človek chce prežiť svoje chvíle príjemne a len v tej najlepšej spoločnosti. Nemám potrebu tlačiť kaleráby. Idem priamo na vec. Otvorene hovorím o čo mi ide. Jasné, že nie vždy pochodím, ale to je prirodzené - nie všetci sme naladení na tú istú vlnu. Stačí mi, že väčšina sa aspoň usmeje.

Robím to vcelku často. Snažím sa využiť každý okamih. Niekedy je to naplánované dopredu už niekoľko mesiacov a inokedy je to záležitosť zopár minút a jedného telefonátu. Keď som bez toho dlhšiu dobu, som nevrlý. Teda, dá sa to vydržať, ale ...

To, či som v tom dobrý, musia posúdiť iný. Minimálne sa pri tom vždy zabavíme. A poteší ma, aj keď počujem, že to chce niekto so mnou skúsiť znova. Je to príjemný pocit.

Prečo ma to baví? Vždy sa pri tom naučím niečo nové. Každý človek je niečim výnimočný a každý okamih, ktorý mi venuje, je nezabudnuteľný. Verím, že robím niečo nie len pre seba. A nerobiť nič by ma ubíjalo.

Pridaj sa aj Ty. Nenechaj (nielen) leto prebehnúť okolo seba.

Už niekoľko rokov sa snažím spolu s priateľmi objavovať a ukazovať mladým ľuďom iný pohľad na život a na svet. Pristupovať k nemu aktívne, robiť niečo pre svoje okolie, pre seba. Organizujeme všakovaké podujatia a silou zážitku chceme seba aj druhých naučiť niečo nové najmä o sebe.

Baví ma to a preto keď ide leto, neviem sa už dočkať toho, ako sa budem plaviť uprostred pokojnej krajiny na člne, ako budem pod sebou cítiť desaťmetrovú priepasť visiac na skale, ako sa budem v tábore osviežovať rannou rosou a zaspávať s hviezdami nad hlavou a popritom, čo je na tom najkrajšie, budem s výnimočnými ľuďmi. Veď každý človek je výnimočný, stačí sa nebáť vidieť to.

Jednoducho opäť o zážitok viac...

Martin Mojzeš

Martin Mojzeš

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celý dospelý život sa venujem rozvoju mládeže. Zoznam autorových rubrík:  AhaMalý krokHľadanieĎakujemSúkromnéAkože technikaOstatné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu