reklama

Malý krok č.0: Zapíšem si malé kroky

"Malý krok pre človeka, veľký skok pre ľudstvo." Otrepane známe. Ten krok urobil z Armstronga nesmrteľného človeka, hviezdu. No môžem podobné malé kroky a zároveň veľké skoky pre ľudstvo urobiť aj ja, i keď v bezpečí pozemskej gravitácie? Verím v to že áno a práve preto začínam písať Malé kroky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Malý krok je niečo nenáročné, čo zvládnem vpohode urobiť a zároveň to nejakým spôsobom môže pomôcť ľudstvu urobiť "veľký skok" pozitívnym smerom. A aj keď nie, aspoň je to niečo, z čoho mám dobrý pocit :)

Mojim nultým malým krokom je si tieto kroky zapisovať. Tu na blogu.

Prečo?
Všetko to pramení z toho, že som už ako mladý nenápadný rebel (možno viac nenápadný ako rebel) túžil zmeniť svet. Samozrejme k lepšiemu.
Časom som dospel k tomu, že jediná zmena, o ktorú má zmysel sa pokúšať, je zmena seba samého. Aj tak často chcem, aby sa svet správal tak, ako sa neplánujem ja správať ani pod tlakom zákonov či pekelných hrozieb. Preto idem písať to, aké malé kroky chcem robiť ja.

Zároveň som človek zábudlivý a stane sa mi, že keď sa ma niekto uprostred debaty znechutene opýta, čo už tak môže mať zmysel robiť, aby bol svet lepší, nič mi nenapadne. Preto si tie malé kroky idem zapísať.

No a ten (či tá), čo si toto prečíta, pochopí, že som tak trochu aj idealista (byť tak trochu idealistom je asi rovnaké ako byť tak trochu tehotnou). Ako správny idealista verím, že nie som takýto sám a teda moje malé kroky budú mať zmysel aj pre niekoho iného. Preto si ich idem zapísať sem, na svoj blog.

Snáď čoskoro príde prvý Malý krok.

Martin Mojzeš

Martin Mojzeš

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celý dospelý život sa venujem rozvoju mládeže. Zoznam autorových rubrík:  AhaMalý krokHľadanieĎakujemSúkromnéAkože technikaOstatné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu